NIT DE CAP D'ANY 2011

S'acosta una nit especial. Una nit on, molt sovint, el soroll de la festa ens fa sentir...aïllats, encara que només sigui per uns instants. A mi em passa. Hi ha un moment de la nit que és com si m'ho mirés tot, i a tothom, per damunt i és llavors quan un sentiment extrany m'aclapara...
La nit de Cap d'Any de ben segur deu ser en la que , de tot l'any, hi ha més interés per estar ben acompanyat i distret fins a la matinada. La pressió per tal de passar-ho bé i disfrutar per força, és terrible!!! Aixó sól, ja ens condiciona.
Deixe'm aquest any de costat la pressió i sentim l'ocasió amb el cor : S'ha acabat un any  i en comença un de nou. És així de simple.
Mentalitzem-nos que és el Nostre any el que acaba  i  no el de la gent que crida esfereida al nostre voltant. No importa si tot és a punt per disfrutar més o menys, el que realment importa és la consciencia del moment.
Vestim-nos per a la ocasió, preparem un sopar (o un berenar-sopar si tenim nens!) al nostre gust i en comptes de les campanades deixem que s'escolti la música que ens ha fet emocionar aquest any, tinguem presents les fotos que ens facin recordar bons moments. Pensem en les persones que ens han importat últimament i també en les que em perdut el contacte involuntariament.
Jo he fet incorporacions importantissimes a la meva agenda aquest any però també l'he alleugerit  de contactes del tot inecessaris... Involuntariament també he perdut algún contacte que penso recuperar tant bon punt passin les festes. Ho prometo!
Pensem en alguna cosa nova per fer el proper any. Busquem persones que comparteixin les nostres mateixes inquietuds. Anar molt més al cinema, llegir més i millor, decidir-me , ara si, a fer algun tipus de voluntariat a hores perdudes, apuntar-me a un curs de pintura a l'oli...Veure'm!

Hi ha una frase que m'agrada moltissim i per això la tinc bastant present. A més, us puc assegurar que es compleix fil per randa!

Hi han cops que la vida ens sorprén i pot passar qualsevol cosa , fins i tot aquella , precisament, que estavem esperant.
Ellen Glasgow

Per això mateix us dic que confiem i, encara que hagi arribat l'hora de marxar d'aquest any, recordem que ens esperen 365 dies nous per disfrutar, per exemple, del gust d'un menjar, de l'olor d'un cabell acabat de rentar, del só d' una cançó que segur ens farà tremolar, de l'estona amb un bon llibre, de... la xocolata !!
Doncs és simplement això, l'espectativa de 365 dies plens de petits plaers és el que ens toca celebrar intimament a cadascú de nosaltres!!!  La resta??...La resta ja ens la trobarem!

Gràcies a tots els que entreu a veure que hi ha de nou per aquí, de tant en tant!

...El  meu Blog era només una molt llunyana idea fa un any i ara, després de tres mesos i poc, és una realitat cada dia amb més forma!
Veieu?! La vida em va sorprendre posant-me a una persona al davant , i a unes altres al voltant , que m'hi van portar de la mà. Gràcies Àlex!!, Abel, Clara, Marta i, com no, Maria!

                                UN MOLT BON ANY 2012  A TOTHOM!!!!!!!!!!

3 comentaris:

  1. Disfrutaremos de la noche con ese pensamiento Recordando lo mejor y teniendo fe en un año lleno de paz!

    Margarita S.

    ResponElimina
  2. Tota la raó ,Tota!!!
    Gràcies Àngels per el teu espai tant agradable!

    Anna

    ResponElimina
  3. Demanem tots plegats serenitat per entendre i paciencia molta paciencia!!
    Bon Any Àngels!

    Mercé

    ResponElimina

comentaris